ESHOP RESTART

ESHOP RESTART 1.0 je můj hlavní a klíčový program. I když jsem ho natočil a vytvořil už před několika lety, naprostá většina informací v něm je stále platných, což dokazuje i to, že jsem na nich postavil svůj zcela nový e-shop x-trenink.cz, který jsem spustil na jaře roku 2020 (aktuálně přední český e-shop s tréninkovými pomůckami na hokej).

Poté, co jsem dokončil můj aktuálně nejnovější program ESHOP BOOST (září 2021), tak je mým nejbližším cílem kompletně přetočit současný ESHOP RESTART. A i proto jsem se rozhodl všem, kdo bude chtít, poskytnout na současnou verzi programu 35% slevu. Tzn., že nyní můžete získat aktuální verzi ESHOP RESTART 1.0 za výrazně zvýhodněnou cenu. Stačí, když v rámci nákupního košíku uplatníte kód „ER35“ a cena programu se vám poníží právě 35 %.

Co vše je součástí programu ESHOP RESTART, jaká témata v něm rozebírám a jaké věci postupně ukazuji, tak to vše si můžete přečíst detailně na této stránce. Stačí si postupně přes symbol „šipky dolů“ u každého modulu rozkliknout jeho obsah.

Varianty programu ESHOP RESTART

ESHOP RESTART

6 990 Kč

8 458 vč. DPH

  • 6 modulů, celkem 35 videí
  • 500 Kč sleva na program eshopmind
  • garance mé odpovědi do 24 hodin na váš libovolný odborný dotaz
  • přístup do uzavřené facebookové skupiny
  • přístup k videím na 3 měsíce
  • další bonusy a výhody od partnerů projektu

ESHOP RESTART PRO

9 990 Kč

12 088 vč. DPH

  • 6 modulů, celkem 35 videí
  • 1 000 Kč sleva na program eshopmind
  • garance mé odpovědi do 24 hodin na váš libovolný odborný dotaz
  • přístup do uzavřené facebookové skupiny
  • všechna videa v MP3 pro přehrávání na cestách
  • nadstavbový 7. modul k základní verzi – 9 bonusových videí a další obsah
  • další bonusy a výhody od partnerů projektu

Reference na ESHOP RESTART

ESHOP RESTART nám neuvěřitelně otevřel oči. Na internetové podnikání jsme se začali dívat rázem úplně jinak. Původně jsme měli e-shop jako bokovku, ale po shlédnutí všech modulů jsme se začali na e-shop maximálně soustředit. To, co nám tam Dan doporučoval, jsme začali aplikovat v praxi a máme s tím opravdu výborné výsledky. Web je úplně někde jinde a dostává se rázem na přední pozice. ESHOP RESTART bych doporučil každému, kdo to myslím s e-shopem vážně.
Ondřej Vrabec
majitel e-shopu zahradnizabava.cz
ESHOP RESTART pro mě přišel v pravou chvíli. Byla jsem na rozcestí, kdy jsem váhala, jakou cestou se vydat. Získala jsem konkrétní rady a postupy jak udělat věci, které vás odlišní a hlavně fungují. ESHOP RESTART doporučuji kde se dá. Za celou dobu co provozuji e-shop jsem absolvovala řadu kurzů, ale u ESHOP RESTART jsem měla poprvé pocit, že se něco dozvím a navíc to nestojí veliký balík peněz. A vůbec ochota Dana poradit byla a je super. Radil mi i když jsem byla v neplacené části a toho si moc vážím.
Eva Stroupková
majitelka e-shopu www.promaledobrodruhy.cz
Pro ESHOP RESTART jsem se rozhodl protože autor je zkušený eshopista. Na jeho e-shopu se mi líbily určité věci a chtěl jsem vědět, jak to dělá. V samotném programu jsem se dozvěděl hodně zajímavých informací a určitě ho můžu všem doporučit. Nejzajímavější pro mě byly informace v rámci způsobu komunikace, vytvoření předpřipravených odpovědí, postupy, jak vyřizovat reklamace, udělat z nich výhodu a všechny související věci. V ESHOP RESTARTU si najde hodnotné informace prakticky každý. Pro toho, kdo začíná, to jsou informace hodnoty zlata. Majitelé e-shopů v pokročilejším stádiu se zase dozvědí spoustu zajímavých věcí a tipů. Jednoduše řečeno, v ESHOP RESTARTU jsou informace, které Vám žádný konzultant nedá a výborně fungují v praxi.
Radek Pavel
majitel e-shopu autodoplnky-obchod.cz
Ahoj Dane, chtěl bych ti moc poděkovat za skvělé informace, které v programu ESHOP RESTART předáváš. Program nás posunul minimálně o kilometr před naší konkurencí. Poté, co jsme udělali změny, co v programu říkáš, tak nám začaly chodit rázem desítky objednávek navíc. Investice do programu se nám tak vrátila prakticky okamžitě. Opravdu ti dlužím strašný dík. ESHOP RESTART má opravdu cenu zlata.
Michal Hladík
majitel e-shopu www.smartyhodinky.cz
ESHOP RESTART je za mě nepostradatelným nástrojem pro začínající e-shop, výborně motivujícím pro zavedený internetový obchod a oči otevírajícím pro e-shop, který zaspal. Kdybychom tohoto rádce měli od začátku, jsme za měsíc tam, kde jsme se svépomoci dostali tehdy za první rok. Prokopáváním slepých uliček utratíte spoustu peněz a přijdete o mnoho času. Investice do placené verze tohoto programu se zaplatí "raz dva". Dan mluví o mnoha konkrétních nápadech a vychytávkách, které jednu po druhé uvádíme do praxe a hlavně skvěle fungují.
Tomáš Skrýval
majitel e-shopu www.behani.cz
ESHOP RESTART doporučuji všem, je skvělý. Našla jsem v něm plno zajímavých postřehů a skvělých nápadů jak vylepšit naše internetové podnikání. Jednoduše řečeno s ESHOP RESTARTEM posunete svůj e-shop výrazně dál. Oceňuji také možnost přímé diskuze a poradenství s Danem. Hned jsem s ním rozebrala věci, které nás konkrétně trápí nejvíc a dostala zpátky super návrhy řešení. Absolvovala jsem hodně kurzů, školení, ale ESHOP RESTART je úplně něco jiného, konkrétní postřehy z praxe, které dávají naprostý smysl a mají hodnotu zlata.
Lenka Luksová
marketing a výroba www.botyluks.cz

Obsah verze programu ESHOP RESTART

Podívejte se, jaká témata rozebírám v základní verzi programu ESHOP RESTART. Je to soubor praktických informací a zásad, kterými jsme se řídili při budování našeho prvního internetového obchodu, který byl 7 let po sobě jedničkou mezi hokejovými e-shopy. Když jsme začínali, bylo na trhu už 100 konkurenčních e-shopů. Do roka jsme všechny překonali a prvenství jsme si drželi až do dubna 2016, kdy e-shop prodali společnosti. Na úplně stejných zásadách a know how jsem postavil také můj nový e-shop x-trenink.cz, který už po pár měsících na trhu dosáhl na hranici obratu bezmála 500 000 Kč. V programu ESHOP RESTART vás naučím, jak stejné principy uplatníte i ve svém e-shopu.

Video 1 – správný směr e-shopu. Je důležité si hned na začátku zvolit směr, kterým chcete jít.

Video 2 – strategie na jednu stranu A4 – ukážu vám, jak si udělat jednoduchou strategii na jednu stranu A4, která váš e-shop odliší od konkurence. Přesně tuhle strategii jsme použili pro náš e-shop v roce 2009, když jsme začínali. A právě ona měla lví podíl na našem úspěchu. Úplně stejně jsme postupovali v roce 2020 před založením x-trenink.cz.

Video 3 – konkurence – tohle je věčné téma. Nejen většina e-shopů, ale i firem konkurenci řeší pořád dokola, ale řeší ji špatně. Vůbec s ní neumí pracovat. Přitom konkurence je nejlepší zdroj informací pro váš vlastní byznys.

Video 4 – cena – elasticita poptávky říká, že čím nižší cenu dáte, tím více prodáte, ale to je nesmysl. Zvedněte ceny a prodáte úplně stejně. Předvedu vám to na našem příkladu.

Video 5 – cílové skupiny – definovali jste si je? Ukážu vám, jak jsme si je jednoduše definovali my. Pokud to uděláte, uvidíte, jak vám stoupne obrat. Jednoduchá věc, výborné výsledky.

Video 1 – SEO – nejlepší je návštěva z fulltextu, přesto se většina e-shopů soustředí na úplně jiné zdroje návštěvnosti. Přitom, abyste byli na prvních stránkách na Googlu nebo Seznamu, není zas až tak těžké. V tomhle videu vám vysvětlím, proč jsou dobré pozice ve vyhledávačích tak důležité a jak jich dosáhnout.

Video 2 – placená vs. neplacená forma reklamy. Všichni se přebíjejí a předhánějí cenou za proklik, aby vyjížděli na Heuréce nebo na Zboží.cz na prvních místech. My jsme to na našem e-shopu nikdy neřešili. Přemýšleli jste ale někdy nad tím, jaká reklama má největší výsledky? Je to přirozená forma reklamy. Tzn., když vás zákazníci sami doporučují svým známým a kamarádům. Na tuhle reklamu jsme se soustředili a stále soustředíme a funguje nám výborně. Ukážu vám, jak to udělat.

Video 3 – e-mailing neboli newslettery. Zase velice důležitý prostředek, s nimž bohužel většina e-shopů pracuje špatně. Zkusili jste zákazníkům třeba poslat newsletter s videem, kde jim ukážete, jak si udělat před jarem „garančku“ kolečkových bruslí, které si u vás koupili? Jak mají vyčistit a promazat kolečka, aby jim to dobře jezdilo? Tohle má výsledky! Ukážu vám, co nám fungovalo, jakým způsobem jsme vyvíjeli nové e-mailingové strategie a jak si i vy sami vybudujete vztah se zákazníky právě prostřednictvím e-mailu. Kvalitní e-maily často rozhodují o tom, jestli u vás zákazníci nakoupí znovu, nebo ne.

Video 4 – konkrétní nástroje pro správu newsletterů – už jsme jich pár vyzkoušeli. Řeknu vám jejich výhody a nevýhody a ukážu, kterým nástrojem jsme posílali newslettery my.

Video 5 – sociální sítě – v dnešní době hrozně důležitá věc. Většina e-shopů je ale bohužel neumí využívat a pracovat s nimi. A není to jenom Facebook. Přitom nemusíte být vůbec odborníkem na social media marketing, abyste z komunikace na sociálních platformách dostali maximum.

Video 1 – první dojem a analýza současného stavu – je to jako v životě. Tam také platí pravidlo, že na první dojem máte jen jeden pokus. Stejné je to u e-shopů. Víte o tom, že zákazník se rozhoduje během 2-3 sekund, jestli na vašich stránkách zůstane a nebo půjde pryč? Proto je hrozně důležité vědět, jak to udělat, abyste návštěvníky zaujali a oni na vašem e-shopu zůstali.

Video 2 – popisky produktů – často říkám, že pokud nemáte zmáknutou na 1000% (ne na 100%, ale na 1000%!) komunikaci a popisky na webu, nemá cenu řešit nic dalšího. Bez toho se nemůžete posunout dál. Popisky jsou jednou z věcí, která vás naprosto jednoduše odliší. Chcete příklad? Když jsme udělali nové popisky u hokejek, tak jsme jich prodali 17x víc než v sezóně předešlé. Ukážu vám, jak udělat takové popisky, se kterými výrazně znásobíte své prodeje a navíc budete vyjíždět ve fulltextu na předních pozicích. Přesně tímhle způsobem jsme je tvoříme také na našem novém e-shopu x-trenink.cz, který jsme spouštěli na jaře roku 2020.

Video 3 – obsahový marketing – to je věc, která je v Čechách zatím stále ještě „v plenkách“. Přitom vám může přinést obrovskou výhodu, ale musíte na ní začít pracovat už nyní. Začněte vytvářet obsah pro lidi, psát o tom, co hledají, a přemýšlet nad tím, co je zajímá. Pokud se zaměříte na obsahový marketing, tak budete o míli před konkurencí. Vysvětlím vám, kde a jak začít a co vše se dá v rámci obsahového marketingu řešit.

Video 4 – komunikace – společně s popisky jde o klíčovou záležitost. Navíc to je věc, kterou můžete ovlivnit sami, zůstává vždy plně pod vaši kontrolou. My jsme například ze začátku ukládali do telefonu jména zákazníků a když nám volali, tak jsme je pozdravili jejich jménem. Víte, jak na to reagovali? Byli nadšeni! Maličkost, která má obrovské výsledky. Zavedli jsme „hotline“ od 8-22 hodin. Byli jsme tedy zákazníkům k dispozici 14 hodin denně 7 dní v týdnu. Často je to třeba jen o jednom telefonu, často taky ale o 10 000Kč.. Představím vám, jak jsme to dělali, a uvidíte sami výsledky, jaké nám právě tato forma komunikace přinášela. Jednoduchá věc, zásadní význam, skvělé výsledky. Komunikace je většinou tím momentem, kdy se odděluje zrno od plev. A přesně podle tohodle klíče jedeme i dnes na x-trenink.cz

Video 5 – jak přesvědčit zákazníky, aby u vás nakoupili – jsou to například vaše reference, recenze, ale třeba i záruky, které zákazníkům poskytnete. Zkusili jste si nafotit vlastní fotky, jak třeba balíte zboží a nebo vyřizujete reklamaci? My ano a mám konkrétní zpětné reakce od zákazníků. Vím, o čem mluvím. Všechno si rozebereme v tomto díle a budete překvapeni, jak málo někdy často stačí k tomu, abyste začali prodávat výrazně více, než nyní prodáváte.

Video 1 – videa – videa na e-shopu jsou cestou budoucnosti. My jsme si to vyzkoušeli. Fungují naprosto perfektně. V tomhle díle vám řeknu, jakou základní techniku jsme používali my a jaké výsledky se s ní dají udělat. V roce 2020 jsme se k tomu vrátili na novém e-shopu x-trenink.cz úplně stejně.

Video 2 – video testování v praxi – jednoho dne nás napadlo, co kdybychom věci, které jsme prodávali (hokejovou výstroj), vzali na led, otestovali v praxi a pak zákazníkům ukázali video z testu. Víte, jaký byl výsledek? Naprosto bombastický, neskutečný! Ukážu vám, co všechno testování v praxi získáte, jak to udělat a jak z něj pak dostat maximální efekt. Je to jeden ze zaručených prostředků, který vás odliší a katapultuje do internetové stratosféry. Věřte mi. A pokud se bojíte videa (ač k tomu není důvod), řeknu vám, jak udělat testování v praxi bez kamery, jen s foťákem, a přesto mít taky výborné výsledky. Na stejné věci děláme i na x-trenink.cz!

Video 3 – jak nahrát video na Youtube kanál – pokud nemáte svůj Youtube kanál, ukážu vám v tomto díle, jak si ho založit a jak na něj nahrát videa. Pokud ho už máte, uvidíte, co vše v rámci Youtube kanálu můžete využívat a co se osvědčilo nám.

Video 4 – fotky (1) – fotky představují další nástroj, který vám pomůže se výrazně odlišit. Tady netřeba více psát. Na x-trenink.cz to byla první věc, o které jsme věděli, že ji budeme dělat jako první. Ostatní se dozvíte ve 4. díle tohoto modulu.

Video 5 – fotky (2) – tenhle díl bude trošku odlišný od těch předešlých. Vyrazíme v něm do ateliéru k profesionálnímu fotografovi Filipu Obrovi. Na Filipa jsem narazil náhodou a líbí se mi moc jeho kurz, který nabízí pro e-shopy. Proto jsem se s nim domluvil na spolupráci, dává mi to smysl. Zeptám se ho na 3 otázky, které jsme kolem fotek řešili my, určitě to budou dobré tipy i pro vás. A pak po něm budu chtít, aby nám v tomto díle ER řekl ty nejdůležitější poznatky ze svého kurzu týkající se focení produktů a obecně fotek pro e-shopy.

Video 1 – helpdesk + 4 zlatá pravidla komunikace – v tomhle videu vám ukážu, jak přesně jsme řešili komunikaci u nás a z jakých komunikačních pravidel jsem u svých lidí nikdy neslevil. Úplně stejně jedeme také na x-trenink.cz, tohle jsou věci, které jsou pro mě prostě neměnné! Naučím vás také naší kouzelnou větu, kterou jsme používali a používáme ve většině e-mailů a která přináší skvělé výsledky.

Video 2 – reklamace, výměny zboží, stížnosti. Reklamace = nejlepší forma reklamy. Připadá vám to absurdní? Bohužel stejně málo pochopení pro tohle základní pravidlo má většina našich e-shopů. Přitom je to logické. Stejně jako dobrého pojišťováka poznáte, když chcete zrušit pojistku, dobrý e-shop prokáže svou kvalitu ve chvíli, kdy je potřeba řešit problém s vadným či nevyhovujícím zbožím. Zkrátka, v nouzi poznáš přítele. A tohle je jedno z našich základních pravidel, kterým se logicky řídíme i teď na x-trenink.cz.

Video 3 – jak si z reklamace vybudovat skvělé jméno. V tomto díle vám názorně předvedu, jak lehce a jednoduše můžete reklamaci využít pro svou reklamu. A podrobně vás seznámím, jak přesně jsme s reklamací pracovali a nyní pracujeme na x-trenink.cz my.

Video 4 – rychlost odbavení objednávky a skladová dostupnost – v tomto díle si mimo jiné rozebereme výhody a nevýhody vlastního skladu či kamenné prodejny. Seznámím vás s naší zkušeností, která nás dovedla k tomu, že jsme od ledna 2015 neměli vlastní prodejnu a soustředili se už jen na internet. Řeknu vám také, jak jsme si zařídili systém na tisk štítků, abychom expedovali ještě rychleji. Byla to investice za 30 000Kč, jenže za týden jsme našli řešení, které udělá stejnou službu a je zdarma. Možná, by se vám takhle informace mohla hodit 

Video 5 – Heuréka – není to jen „Ověřeno zákazníky“ a zbožový vyhledávač. Bohužel málokdo využívá všechny funkce, které Heuréka nabízí. Patříte-li mezi ně, ukážu vám, jak přesně jsme s Heurékou pracovali my a jaké to mělo výsledky.

Video 1 – Výhody affiliate marketingu

Video 2 – Kde a jak začít začít

Video 3 – Kde najít a jak pracovat s affiliate partnery

Video 4 – Jak motivovat affiliate partnery

Video 5 – Závěrečné tipy.

Obsah verze programu ESHOP RESTART PRO

Pokud to se svým e-shopem myslíte opravdu vážně a chcete se věnovat důležitým tématům více do hloubky, mohla by se vám hodit pokročilá verze programu. Podívejte se na stručný obsah programu ESHOP RESTART PRO.

Jde o nadstavbovou část základní verze ESHOP RESTART. Budeme se v něm bavit hodně o personalistice, interní komunikaci, systematizaci vnitřních procesů.

Naučím vás třeba, jak si nastavit pravidla a fungování uvnitř vašeho e-shopu, aby všechno fungovalo na 100 %. Protože není nic horšího, než když máte vše odladěné, a vaše snaha přijde na zmar kvůli lidskému faktoru. Ať už proto, že někdo něco odflákne a nebo si to sice v dobré víře, nicméně špatně „dělá po svém“. Věřte, že v dnešní rychlé době je daleko lehčí zákazníka ztratit než si ho udržet. Bezchybné fungování vašeho týmu tedy představuje další z klíčových předpokladů pro úspěch vašeho e-shopu.

Opět budu čerpat hlavně z našich zkušeností a názorně vám předvedu, jak jsme to měli nastavené uvnitř našeho e-shopu. On celý ten systém je do značné míry mým dílem, a jak vám každý potvrdí, já jsem kamarád, ale zároveň taky pes. Vždycky jsme měli v týmu pohodu, pokud všechno fungovalo tak, jak má. Pakliže tomu tak nebylo, byly chvíle, kdy se otřásaly zdi. Dost lidí se u nás také vystřídalo, fluktuační proces jsme neměli určitě pozvolný. Vytvořili jsme si vnitřní směrnice, zhruba šedesátistránkový dokument, a podle toho všichni v týmu museli fungovat. Pokud chcete uspět, pravidla musí být.

Přesně na těchto pravidlech a zásadách jsem postavil systém mého novém e-shopu x-trenink.cz, který jsme spustili na jaře roku 2020.

Dál vás naučím, jak si jednoduše uděláte návody pro jednotlivé procesy ve vašem e-shopu, aby si je nováčci rychle osvojili. Pomocí jednoduchého programu nasnímáte obrazovku svého počítače během prováděného úkonu, můžete doplnit nějaké komentáře a návod je na světě a už nemusíte stejnou věc vysvětlovat nikdy znovu. Tento postup jednak šetří nejen váš čas, ale je také lepší pro lidi ve vašem týmu, protože se k těmto instruktážním materiálům mohou kdykoliv vracet. A i vy se do nich často podíváte, když řešíte něco po roce a už si nepamatujete, jak se co dělá. Já tenhle systém používám dodnes a ne jen na e-shopu!

V rámci PRO verze vám dám také k dispozici všechny naše vzory a šablony, které jsme používali jak při komunikaci, tak v dalších oblastech našeho pracovního systému, například při tvorbě popisků či zveřejňování videí. Ukážeme si například, jak během jedné minuty přidat na fotky vodoznak, ale hlavně ikonku „vlastní foto“, která je důležitá. Odhalím vám také svůj systém, jak třídit fotky a data na externím disku, abyste je kdykoliv v budoucnu našli do několika sekund. Ono totiž není nic horšího než vědět, že konkrétní fotku, kterou potřebujete třeba pro newsletter nebo nějaký banner, máte a nemůžete ji najít…

Opět mohu demonstrovat na našem případě. Do určité chvíle nám dělal „systém“ na disku grafik. Konkrétně do té chvíle, kdy jsem nutně potřeboval jednu fotku, ale ať jsem hledal sebedéle, nemohl jsem ji najít. Disk jsem tedy vzal, vše na něm překopal a poté už u nás všichni dodržovali tento jednotný systém, díky kterému najdete vždycky to, co hledáte, do pár sekund. A hlavně to najdou všichni, ne jen vy. Jednoduché, funkční a praktické.

To je jen několik tematických okruhů z programu ESHOP RESTART PRO, abyste si udělali představu, co vás unitř čeká. Tuto nadstavbu si můžete kdykoliv v budoucnu dokoupit, doplatíte jen rozdíl ceny. Pokud si ale pro svůj e-shop kladete vysoké cíle, není důvod čekat.