• Již brzy

  • SEO jako nejlepší
    zdroj konverzí

  • Popisky produktů, které nám raketově zvýšily prodeje

  • Startujeme

Názory na eshoprestart.cz

Radovan Brichta majitel e-shopuRadovan Brichta
majitel e-shopu
www.123-olej.sk
Dva roky intenzivně pracuji na pozicích našich produktů v rámci fulltextu a nikdy jsem se nedostal na takové pozice jako už měsíc po EshopRestartu. Všechny SEO firmy, které jsem draze platil, mi neustále říkaly, že musím mít unikátní text a tlačily mě hlavně do PPC reklamy. Jenže už mi neporadily, jak mám takový text vytvořit. Jak mám napsat unikátní text o oleji, který je vždy stejný? Že „olej je podobný medu..“? Až po videích ER mi vše zapadlo do sebe.. Vybral jsem si pár klíčových produktů. U nich upravil informace tak, jak říká Dan v programu a první výsledky se dostavily už po měsíci a to v rámci klasického vyhledávání, tedy pozic zdarma! Dokázal jsem se posunout třeba na vysoce konkurenční výrazy ve fulltextu ze 60 pozice na 19 tou, což je pro mě zásadní výsledek.
Michal Hladík majitel e-shopuMichal Hladík
majitel e-shopu
www.smartyhodinky.cz
Ahoj Dane, velice bych ti chtěl poděkovat za úžasné zpracování videí, každé video náš e-shop minimálně posunulo o kilometr před naší konkurencí. Ale pro mě bylo nejdůležitější, že každý večer jsem se na nové video ohromně těšil. Momentálně si všechny informace skládáme, zkoušíme i nové myšlenky, které nás napadly, ale už hlavně začínáme testovat, natáčet, fotit a psát. Také s čistým svědomím oznamuji, že díky ER Pro jsme obdrželi desítky objednávek, takže 8 990 Kč je jenom část zisku z objednávek 🙂 Což je super! Dále bych ti chtěl poděkovat (a možná i všem ostatním) za velice výbornou skupinu na FB, kde se to hemží jenom suprovými informacemi a názory. Opravdu ti dlužím strašný dík. ER Pro má opravdu cenu zlata. 
Ondřej Vrabec majitel e-shopuOndřej Vrabec
majitel e-shopu
www.zahradniminigolf.cz
EshopRestart nám neuvěřitelně otevřel oči. Na internetové podnikání jsme se začali dívat rázem úplně jinak. Původně jsme měli e-shop jako bokovku, ale po shlédnutí všech modulů jsme se začali na e-shop maximálně soustředit. To, co nám tam Dan doporučoval, jsme začali aplikovat v praxi a máme s tím opravdu výborné výsledky. Web je úplně někde jinde a dostává se rázem na přední pozice. ER bych doporučil každému, kdo to myslím s e-shopem vážně.
Eva Stroupková majitelka e-shopuEva Stroupková
majitelka e-shopu
www.promaledobrodruhy.cz
Pro mě EshopRestart přišel v pravou chvíli. Byla jsem na rozcestí, kdy jsem váhala, jakou cestou se vydat. Potvrdil mi to, co jsem měla v hlavě a snažila se aplikovat na mém e-shopu. Získala jsem konkrétní rady a postupy jak udělat věci, které Vás odlišní a hlavně fungují. ER doporučuji kde se dá. Už jsem absolvovala i jiné kurzy, ale u ER mám poprvé pocit, že se něco dozvím a navíc to nestojí veliký balík peněz. A vůbec ochota Dana poradit je super. Radil mi i když jsem byla v neplacené části a toho si moc vážím.
Radek Pavel majitel e-shopuRadek Pavel
majitel e-shopu
autodoplnky-obchod.cz
Pro EshopRestart jsem se rozhodl protože autor je zkušený eshopista. Na jeho e-shopu se mi líbily určité věci a chtěl jsem vědět, jak to dělá. V samotném programu jsem se dozvěděl hodně zajímavých informací a určitě ho můžu všem doporučit. Nejzajímavější pro mě byly informace v rámci způsobu komunikace, vytvoření předpřipravených odpovědí, postupy, jak vyřizovat reklamace, udělat z nich výhodu a všechny související věci. V eshoprestartu si najde hodnotné informace prakticky každý. Pro toho, kdo začíná, to jsou informace hodnoty zlata. Majitelé e-shopů v pokročilejším stádiu se zase dozvědí spoustu zajímavých věcí a tipů. Jednoduše řečeno, v eshoprestartu jsou informace, které Vám žádný konzultant nedá a výborně fungují v praxi.
Zdenka Lívanská spolumajitelka e-shopuZdenka Lívanská
spolumajitelka e-shopu
www.babyhill.cz
U EshopRestartu jsme se jako první podívali na videa zdarma a už ta nás velmi oslovila. Proto jsme se rozhodli pro ostrou verzi programu a z ní jsme byli naprosto nadšení. Úplně nám to otevřelo oči. Vůbec jsme netušili, že popisky, fotky a videa mají takový potenciál. Stihli jsme už upravit první popisky podle informací z programu a má to výsledky. Vyskakujeme ve vyhledávačích na vyšších pozicích než dříve, což je pro nás super. ER mohu jen doporučit, je to skvělý program.
Miroslav Gaňa jednatel společnostiMiroslav Gaňa
jednatel společnosti
mgl.cz
Myšlenky EshopRestartu mě zaujaly hned na první pohled, rychle jsem v nich našel smysl. Když jsem si prošel e-shopy v našem oboru, zjistil jsem, že spousta z nich prodává s minimálními maržemi a myslel jsem si, že to ani jinak nejde. Hned první videa v programu ER jsou o tom, jak to udělat, abychom neprodávali s nízkými maržemi a naopak je mohli mít vyšší a získali tak prostředky na další rozvoj. Tohle zjištění pro mě byl doslova šok. A přišel v pravou chvíli. Informace v ER mají logiku, smysl a hlavně jsou ověřené praxí, informace jsouk věci, žádné tlachání. Určitě bych program doporučil všem e-shopářům. Částka, kterou jsme do programu investovali se nám velmi rychle vrátí.
Zbyněk Glos majitel e-shopu Zbyněk Glos
majitel e-shopu
www.dobrykram.cz
Program EshopRestart je vynikajícím nástrojem pro Váš současný e-shop. Pomůže Vám e-shop dokonale vyladit a snadno předběhnout konkurenci. Dan Višňák je člověk plný energie, nadšení se zaměřením na maximální výsledek. Ukáže Vám, jak snadno dostat Váš e-shop o několik úrovní výš. Kouzlo je skryto v nenáročných detailech, které jsem drive neviděl, ani by mě nenapadly. Sám jsem několik tipů z program hned použil a mají perfektní výsledky. Jsem v online prodeji nováčkem a tak jsem si zprvu myslel, že tento program bude jen pro zaběhnuté e-shopaře - matadory. Není to tak, ER je pro všechny, kdo to myslí s online prodejem skutečně vážně a chtějí dosáhnout úspěchu s pevnými základy.
Radek Tichý  majitel e-shopu Radek Tichý
majitel e-shopu
www.specialnizahradnictvi.cz
Rozjet EshopRestart.cz byl vynikající nápad. Ostrou verzi programu jsem si koupil už po shlédnutí prvního videa zdarma. Hned jsem se vrhl na další v ostré verzi a můžu říct pouze, že program je pecka. Ukáže Vám úplně nové nápady a možnosti v podnikání na internetu, prostě super. 
Tomáš Skrýval majitel e-shopu Tomáš Skrýval
majitel e-shopu
www.behani.cz
EshopRestart je nepostradatelným nástrojem pro začínající e-shop, výborně motivujícím pro zavedený internetový obchod a oči otevírajícím pro e-shop, který zaspal. My fungujeme rok a kdybychom tohoto rádce měli od začátku, jsme za měsíc tam, kde jsme se svépomoci dostali za rok. Prokopáváním slepých uliček utratíte spoustu peněz a přijdete o mnoho času. Investice do placené verze tohoto programu se zaplatí "raz dva". Dan mluví o mnoha konkrétních nápadech a vychytávkách, které jednu po druhé uvádíme do praxe. 
Pavel Míl spolumajitel společnosti Pavel Míl
spolumajitel společnosti
www.stylove-topeni.cz
I když jsem na internetovém obchodě X-HOKEJ.cz nikdy nenakupoval, přesto je v mém podvědomí a považuji ho za úspěšný projekt. Po obdržení e-mailu s pozvánkou na videa, kde odkrýváte právě kroky, které vedly k úspěchu X-HOKEJe, jsem neváhal a zakoupil plnou verzi eshoprestartPro. Po zhlédnutí prvního modulu videí jsem hned věděl, že investice nebyla zbytečná. Velice se mi líbí zpracování, forma prezentace a samozřejmě přínos potřebných informací, které se jinde nedozvíte a musíte si na to přijít většinou sami. Nastartovalo to nejen změny pro náš e-shop, ale hlavně i nás samotné. Člověk zjistí, že se nemusí bát dělat velké změny a být odlišný od konkurence.
Lenka Luksovámarketing a výroba Lenka Luksová
marketing a výroba
www.botyluks.cz
EshopRestart všem doporučuji, je skvělý. Zjistila jsem hned plno zajímavých postřehů a skvělých nápadů, jak vylepšit naše internetové podnikání. S EshopRestartem posunete svůj e-shop výrazně dál. Oceňuji také možnost přímé diskuze a poradenství s Danem. Hned jsem s ním rozebrala věci, které nás konkrétně trápí nejvíc a dostala zpátky super rady. Ať už v rámci naší strategie, kterou nyní dělám novou podle EshopRestartu, ale i třeba v rámci textů na webu. Teď jsme začali pracovat na kompletním předělání popisků, to jsou věci, které mě dříve ani nenapadly. Absolvovala jsem hodně kurzů, školení, ale ER je úplně něco jiného, konkrétní postřehy z praxe, které dávají naprostý smysl a mají hodnotu zlata.
Martin Lívanskýmajitel e-shopuMartin Lívanský
majitel e-shopu
www.babyhill.cz
Program EshopRestart byl a stále je opravdovým restartem i pro nás. Již půl roku se snažíme rozpohybovat e-shop a dostat ho na pořádnou úroveň. Sbírali jsme informace kde se dalo a spolupracovali s různými firmami ale výsledky nebyly přesvědčivé a náklady na spolupráci velmi vysoké. Člověk by si i rád leccos ošetřil vlastními silami, ale chybělo „know-how“. Díky ER jsme nyní úplně jinde – dokonce rozšiřujeme náš tým a stojím si za tím, že program ER byl doposud tou nejlepší investicí. Doporučil bych ER každému, kdo to myslí s podnikáním v E-commerce vážně.

Podělte se o svůj názor s ostatními

Zanechte komentář

62 Počet komentářů

  • Viliam

    Odpovědět Odpověď 21.9.2015

    Dobrý den Dane, chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s reklamacemi. Kolik Vám jich chodí a jak s nimi pak nakládáte? Nám se poslední dobou poměrně zvyšují a nevím, jak se k tomu přesně postavit.. Díky Vilda

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 21.9.2015

      Dobrý den Vildo, u reklamací je to jednoduché. Budu počítat reklamace jako balíčky zpátky směrem od zákazníka (tedy jak reklamace, tak výměny a nebo vrácení z důvodu, že zboží třeba nesedí), tak jich máme opravdu poměrně málo, jednotky měsíčně. Hodně se nám to snížilo poté, co jsme vylepšili popisky a data na webu (více o tom bude i ve druhém videu zdarma). A nakládáme s nimi plně dle zákona, tak jak je určeno, ba snažíme se ještě lépe, protože reklamace je jedna z velmi dobrých forem reklamy pro každý e-shop.. O tomhle je pak jeden celý díl v rámci ostré verze programu, tam se dozvíte celou řadu dalších praktických informací. Pokud by Vás zajímalo ještě cokoliv dalšího, určitě napište.

      Hezký den DV

  • Martina Sladká

    Odpovědět Odpověď 18.9.2015

    Dane,jak bojujete s konkurencí ve vašem oboru,mkterá podráží cenou? už nás je to veliká džuingle a každý jen podstřeluje a láká zákazhíky přes cenu, marže jsou pak napnuté a je to hodně na hraně.. díky za idpověď Martina

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 18.9.2015

      Martino, jak bojovat s konkurencí v oboru? Odpověď je lehká, nebojovat a jít si svou vlastní cestou.. O konkurenci je jedno celé video hned v prvním modulu ER, kde se o tom hodně bavíme.. Je důležité se soustředit na úplně jiné věci a naopak tím přinutit konkurenci, aby se ona fixovala na Váš e-shop.. Hned pod Vámi jsem na podobnou věc odpovídal Fabiánovi, takže říkám nebojovat. Nemá to význam, naopak dělejte to úplně jinak, soustřeďte se na jiné věci.

      Hezký den DV

  • Fabián

    Odpovědět Odpověď 18.9.2015

    Dane, tvuj projekt jsem sledoval jiz na jare a hodne o nem premyslel, jestli do kurz jit nebo ne.. eshop mam relativne kratkou dobu a nevim jestli pro me bude vhodny..moc se mi to libi na druhou stranu mam strach,aby to nebylo spis pro pokrocile eshopare,kteri maji hodne zkusenosti na ceskem trhu..

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 18.9.2015

      Fabiáne, kurz je pro všechny, kteří chtějí podnikat na internetu trochu jiným způsobem než je pouze nízkou cenou, naléváním vysokých částek do placené reklamy atd. E-shop se dá dneska velmi dobře provozovat i s vyššími cenami a bez investic do placené reklamy. Koneckonců my jsme toho příkladem a přesně tyhle informace v programu předávám. Ono když uděláte kvalitní popisek, dáte tomu všemu výraznou podporu z Vaší strany (komunikace, pro aktivní přístup), uděláte chytrý marketing, doplníte web o fotky, videa atd, tak to má výsledky o kterých možná ani teď nevíte, že mohou existovat..:) Pro ukázku jaký popisek třeba myslím, tak vyberu náhodně u nás na webu.. http://www.x-hokej.cz/brankarske-brusle-ccm-rbz-80-sr-p17894/. Ale ono více se o tomhle budeme bavit hned v dalším videu příští týden.. To jen pro představu, jak je celý program postaven a věřím, že i z toho si odpovíte pro koho ve skutečnosti je..

      Hezký den, DV

  • Zdeňka

    Odpovědět Odpověď 17.9.2015

    Dobrý den Dane, chtěla bych se zeptat, jaké produkty je nejlepší prodávat na internetu,jsou nějaké lepší pro eshop a nějaké naopak horší?

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 17.9.2015

      Dobrý den Zdeňko, tohle se takhle od stolu nedá říct a myslím, že na to není žádné pravidlo. Vezmu to z druhé strany. Abyste mohla zákazníkům podávat co nejlepší informace, dělat k eshopu kvalitní obsah a vše mělo „hlavu a patu“, tak je nejlepší prodávat takové produkty, kterým rozumíte.. To je značná část z toho, co se výrazně podílí na celkovém úspěchu samotného eshopu..Ale jestli se lépe prodávají „bačkory“ nebo „čepice“ nejde říct.. Důležité je to, jak se celý byznys dělá, protože prodávat lze prakticky všechno jen s různými výsledky..

      Mějte fajn den, DV

  • Petra

    Odpovědět Odpověď 16.9.2015

    Dobrý den, video mě nadchlo, super, kdy budou další a kolik jich bude zdarma?

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 17.9.2015

      Petro, další videa budou vždy po týdnu, druhé bude tedy v úterý 22.9.

      Hezký den DV

  • Matina

    Odpovědět Odpověď 16.9.2015

    Dobra den, chtela bych si zalozit eshop ale nemam nyni dostatek kapitalu na to,abych koupila hotove reseni.. jak se divate na moznost pronajmu? dekuji Ma.

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 17.9.2015

      Dobrý den Martino, naopak, pronájem je skvělé řešení na začátek. Všechno si osaháte, vyzkoušíte a zjistíte co a jak.. Na tohle je pronájem fakt ideální.. Hezký den DV

  • Franta Bureš

    Odpovědět Odpověď 15.9.2015

    Mohu se zeptat jaké věci dnes rozhodují nebo jsou klíčové pro úspěch e-shopu?Rád bych si to poskládal trochu dohromady.. Vycházím z toho, že pouze správný směr stačit nebude.. Děkuji František

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 15.9.2015

      Franto, těch věcí je opravdu víc, nicméně správný směr je základ, další věci pak navazují.. Je to hlavně web jak je zpracovaný, servis kolem včetně komunikace, která musí fungovat na 1000% a pak celá řada věcí, které vše doplňují.. Podívejte se na další video příští týden, už tam budou další tipy třeba v rámci popisků, které hrají také významnou roli..

      Hezký večer DV

  • Honzis

    Odpovědět Odpověď 15.9.2015

    Super video.. Zajímalo by mě, jestli nemáte nějaký tip, jak se odlišit v rámci e-shopu s dětským sortimentem.. je v tom veliká konkurence a odlišení by bylo super.. napadlo mě dávat do balíčku třeba nějaké dárky.. Honzis

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 15.9.2015

      Honzo,

      dárky do zásilky jsou určitě fajn, ale dneska si myslím, že už to není moc veliké odlišení.. Zkuste mi napsat jaký máte e-shop, abych mohl mrknout blíže.. Určitě to, čím se můžete odlišit relativně rychle a jasně jsou vlastní fotky a nebo třeba videorecenze na produkty.. Mrkněte, co mám na mysli, tady je jedna ukázka.. http://www.my-star.cz/saty/divci-saty-beebay-kvety/ U dětského sortimentu je celá řada věcí, dá se tam dobře cílit na maminky a obecně tuto skupinu jako takovou, na to pasovat služby, servis a vše kolem včetně budování komunity atd..

      Hezký večer DV

      • Lucie

        Odpovědět Odpověď 12.10.2015

        Dane, koukala jsem se na eshop, ktery jste doporucil, byli tam ty šatičky na stromech… no k věci, udělala jsem si svoje vlastní fotky šatiček a zboží.cz mi je nechce spárovat právě kvuli fotografiím, které nejsou na bílém podkladě, vždy mi napísou nevhodný obrázek, jsem z toho nešťastná, chci něco dělat po svém a neustále narážíme…

        • Daniel Višňák

          Daniel Višňák

          Odpovědět Odpověď 12.10.2015

          Lucko, tak je nafoťte na bílém pozadí pro zboží a pro sebe a pro Google jinak..(google obrázky).. Taky cesta.. ono je vždycky řešení, někdy trochu kostrbatější, ale je 🙂 Hezký den D.

  • Martin Hanousek

    Odpovědět Odpověď 15.9.2015

    Potvrzuji,když jsme vstupovali na trh,tak jsme si jasně řekli,že nechceme prorážet cenou,nastavili ceny vyšší,abychom na nich měli dostatečnou marži a s odstupem několika let mohu potvrdit,že je to správná cesta..Ti,kteří s námi začínali už vesměs na trhu nejsou nebo paběrkují a my se neustále rozvíjíme a hlavně máme kapitál na nákup skladových zásob a můžeme expedovat stále rychleji,nabízíme více produktů skladem atd.. je to spirála,která na sebe nabaluje stále větší obrat, stále více starostí,ale já říkám těch příjemných:-D

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 15.9.2015

      Paráda Martine! Tohle je jeden ze základních pilířů bez kterého to dneska nejde. Hezký večer DV

  • Monika

    Odpovědět Odpověď 15.9.2015

    Velmi inspirativní video, škoda, že jsme ho neviděli před 2 lety, kdy jsme zakládali e-shop, přesto věřím, že ještě není pozdě a už se těšíme na další informace 🙂

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 15.9.2015

      Moniko určitě není pozdě, nikdy není pozdě..:) Další videa budou zase za týden, tak se určitě podívejte! Hezký den DV

  • Petr

    Odpovědět Odpověď 20.5.2015

    Zdravím,

    předem popřeji zdar tomuto skvělému projektu. Jsme (zatím) malý eshop, skoro o týden přesně fungujeme rok.
    Co se týká technologie, úplně všechno si od nuly vyvíjím já sám, takže se pořád mám co učit. Cesta je to sice velmi pomalá, ale o to jistější 🙂 Určitě v nejbližší době zapracuji i věci, které jsem se tu naučil.

    Chtěl bych ale reagovat na výše uvedený příspěvek ohledně „dopravy zdarma“. My sice nemáme dopravu úplně zdarma, ale máme ji velmi nízko položenou a považujeme to za jednu z našich velkých odlišností oproti konkurenci. Samozřejmě to máme dobře spočítané, ceny jednotlivých produktů máme vyšší než ostatní (sic pořád nejsme nejdražší), ale zákazníkům to nevadí, důležitá je pro ně celková cena. Je i mnoho borců, co se dokáží strefit přesně do té ceny nákupu, od které je cena zdarma 🙂 Samozřejmě, máme jen třetinové zisky, ale zato máme velmi vysoké procento věrných, pravidelně nakupujících zákazníků. A tím se nám to vrací.

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 20.5.2015

      Petře,

      děkuji za příspěvek a jsem rád, že se Vám projekt a informace líbí. Úplně přesně ale nechápu, jak jste to myslel s tím poštovným.. Ta třetina zisku atd.. Mohl byste to kdyžtak ještě upřesnit? Každopádně také možný způsob cesty, že si vykryjete náklady na poštovné částečně vyšší cenou zboží..

      Ještě jednou děkuji a přeji hezký den

      DV

      • Petr

        Odpovědět Odpověď 20.5.2015

        Je to myšleno tak, že zisk je třetinový oproti zisku, který by byl při plném hrazení poštovného zákazníkem. Zkusili jsme tuto strategii před 6 měsíci a zákazníci na to opravdu slyší. Pro budování stálé klientely naprosto funkční. Samozřejmě asi záleží na zaměření eshopu, nikdo si nebude každý měsíc kupovat nový televizor…

        Přeji hezký den a hodně síly do další práce.

        • Daniel Višňák

          Daniel Višňák

          Odpovědět Odpověď 21.5.2015

          Petře, děkuji za upřesnění, už je mi to jasné..

          Hezký den i Vám

          DV

  • Helena

    Odpovědět Odpověď 19.5.2015

    Dobrý den Dane,

    díky za tvůj video blog. Máš spoustu zajímavých poznatků. Spoustu z nich už delší dobu uvádíme do provozu. Chci se zeptat, jak jste řešily nesrovnalosti ve velikostech v začátcích? Někdy nás to stojí dost nervů ale odoláváme a v klidu vyměnujeme i velmi drahé položky. Samozřejmě nám zůstanou pak skladem protože naši dodavatelé nemají zpětné odběry…Díky za odpověď.

    Hela z EQW.

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 20.5.2015

      Dobrý den Heleno,

      děkuji za Váš dotaz a zapojení se do diskuze.. Myslíte výměny velikostí, když zákazník špatně zvolí velikost a pak ji chce vyměnit, že? My jsme doplnili přímo do varianty produktu (nebo alespoň k většině produktů) výšku postavy, na kterou daná velikost je.. Konkrétně.. Chrániče ramen dříve měly možnost výběru velikosti L, M, S.. Nyní tam máme např. L (170-180cm), M (160-170) atd.. Tím, zákazníci lépe trefí velikost už při výběru.. Dále jsme do popisku doplnili třeba výšky hokejek atd, prostě aby zákazník mohl už co nejlépe ze samotného detailu produktu a informací v něm poznat, jestli velikost pro něj bude OK.. Musím říct, že se nám vrací minimum věcí kvůli špatné velikosti.. Ale pokud se tak stane, je to tak, jak píšete.. Měníme a věc si necháváme na skladě.. Důležité pravidlo, kterým se ale řídí a dívá se na něj z tohodle pohledu minimum eshopů – reklamace = nejlepší forma reklamy.. V tomhle případě, i když je to někdy za „vyšší cenu“ – dražší zboží zůstává na skladě, je to tak – vždy rychle a ku maximální spokojenosti vyřízená reklamace je nejlepší reklama.. Na tohle jsou pak 2 celé díly ER, kde reklamace jako takové řešíme. Říkám tam, jak je konkrétně využíváme my k tomu, by to fungovalo jako skvělá forma PR a zároveň byl vždy zákazník spokojen.. Jinak ve třetím videu zdarma budou popisky, tam budou také informace k tomuto tématu – jak je udělat co nejlépe, že z nich zákazník budeme vědět pokud možno správnou velikost a správnou svého výběru..

      Tolik náš příklad.. Pokud Vás bude zajímat cokoliv dalšího, určitě zase napište..

      Hezký den

      DV

  • Filda

    Odpovědět Odpověď 18.5.2015

    Dane chtěl jsem se zeptat, je odlišení třeba vlastní focení produktů? Jinak pecka video, program jsem našel až dnes a už se těším na zítřejší druhé video 🙂

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 18.5.2015

      Fildo,

      určitě fotky jsou výborným odlišením.. Když je budeš dělat po svém, nejlepší fotit produkty v přirozeném prostředí, tak to má výborné výsledky.. Budeme to také rozebírat v jednom samostatném díle ER, protože fotky jsou hodně důležité. Takže určitě ANO, je to jedna z efektivních cest, jak se odlišit..

      Hezký večer

      DV

  • Martin

    Odpovědět Odpověď 15.5.2015

    Dobrý den Dane, první video se mi moc líbilo, jsem zvědavý na další. Chtěl jsem se zeptat, nikde jsem se to nedočetl, jak je celý pak celý program dlouhý? Myslím min/hod. Děkuji

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 15.5.2015

      Dobrý den Martine,

      jsem rád, že se Vám první video líbilo.. Druhé si budete moct prohlédnout už teď v úterý.. Ostrá verze programu má celkem 5 modulů. v každém z nich je pak 5 videí (total 25 videí) s tím, že každé video má cca 30min. Tzn dohromady verze programu eshoprestart má nějakých cca 750min obsahu, na hodiny to je cca 12,5.. Verze eshoprestartPro má pak další videa navíc..

      Mějte hezký den a pokud by Vás zajímalo cokoliv dalšího, určitě zase napište..

      DV

  • Dobrý den Dane,

    skvělá myšlenka a projekt. Věřím, že může pomoci hodně začínajícím podnikatelům v ecommerce.

    Zajímalo by mě, jestli máte nějaká reálná čísla, když o sobě tvrdíte, že jste největší hokejový e-shop v ČR. Máte obrat přes e-shop alespoň 8 mil.? Po roce č. 1 na trhu? Znal jsem poměry v roce 2009 a nechce se mi tomu věřit.

    Budete ve svých pořadech radit i s řízení cash flow?

    Alexis Papadopulos

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 14.5.2015

      Dobrý den, Alexi,

      děkuji a vítám Vás tady v programu. Co se týče našich čísel, tak ta jsou veřejně a dostupná na justice.cz, kde nám ukládá zákonná povinnost (právnické osoby tato data musí pravidelně uvádět mezi sbírkami listin). O tom se budeme bavit také v rámci našeho programu, protože na tuto skutečnost řada firem zapomíná a vystavují se tak riziku poměrně vysokých pokut.

      Otázka cash flow v současné verzi ER není a ani ji neplánuji řešit. Je to individuální záležitost, odvislá od mnoha faktorů. Určitě s ní ale umí případně poradit řada agentur či renomovaných konzultantů.

      Děkuji a přeji fajn den

      DV

  • Pěkný večer ER, po prvním videu musím říci že,……se prostě nemůžu dočkat na další! Letos maturuji a jelikož mě práce prostě baví a jsem dlouholetý uživatel e-cigaret jsem se rozhodl že si udělám eshop (když opomenu fakt, který je možný a s kterým nic neudělám a to že nám to EU všechno pěkně zatrhne :D). Ačkoliv mě dost lidí odrazovalo že už všichni mají svůj obchod, tak jsem ještě před spuštěním eshopu díky 120% servisu posbíral kolem 40ti zákazníků a to je podle mě slušné číslo.

    Každopádně musím naprosto souhlasit s komentáři a vaším názorem co se týče nízkých cen…řekl bych že co se týče prodejců e-cigaret je to fakt extrém..jelikož znám nákupní ceny většiny produktů, tak vím že někteří jsou schopní to prodávat s marží 10 korun za každých utracených 500,- zákazníkem a to jsi pak sám říkám proč to vlastně prodávaj.

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 14.5.2015

      Marku, to je super číslo, paráda.. Neboj, nás také všichni odrazovali, to je normální…) Jo, i v našem segmentu jsou „přeborníci“, kteří dokážou prodat hokejovou helmu s 50Kč místo třeba 500Kč zisku, který pak mohou otočit zpět do e-shopu, jeho rozvoje atd.. Ale to neřešíme, to je jejich volba. Jak říkám, tohle pro nás není téma, my se soustředíme na úplně jiné věci.

      Třeba poštovné.. To je taky skvělá věc.. Většina e-shopů se zase klasicky předhání s poštovným zdarma, kdo ho dá za nižší hranici nákupu. U nás ho některé e-shopy dávají už třeba k nákupu nad 1000Kč, prakticky dopravu dotují.. Prostě totální nesmysly.. Přitom, když jdeš na internet, předem si řekneš, dneska nakoupím tam, kde mi dají poštovné zdarma nebo se rozhoduješ podle úplně jiných věcí? Lidi na internet primárně jdou s tím, že se tam platí poštovné, jenže co zase dělá většina e-shopů? My poštovné zdarma nedáváme a za celých skoro 6 let, co máme X-HOKEJ.cz, nám nikdo neřekl, já si to u Vás neobjednám, protože nemáte poštovné zdarma.. Naopak, spočítej si, kdyby jsi denně posílal 10 balíčků á 80Kč poštovné, máš to 800Kč x 20 dní, to je 16 000Kč za měsíc x rok a jsi prakticky na 200 000Kč, které často konkurence hodí jen tak do luftu.. Dává to smysl..? Pozor a to je 16 000Kč čistého zisku, kolik by ti to muselo udělat obratu navíc, aby jsi to dorovnal? Vyrovná to lákadlo poštovného zdarma? Přinese to třeba navíc měsíčně 150 zákazníků v těchto číslech? Nesmysl.. Jenže většina e-shopů prostě neumí počítat a dělají jen to, co dělají ostatní, nevědí proč, ale hlavně, že to dělají, protože si myslí, že tím budou více prodávat. Jenže oni si jen snižují svou marži, své zisky a to je cesta, která nevede k rozvoji a zvětšování e-shopu, podnikání atd, to vede naopak k pomalému, ale jistému konci..

      Tak jo, věřím, že se ti budou i další videa líbit a budu se těšit na tvé další postřehy

      Hezký den DV

  • Tom

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Ahoj. Mě by zajímalo, jak jste začínali. Mám na mysli, jestli jste začali tak nějak od nuly a nebo jste měly nějaký větší obnos do začátku na nakoupení zboží na sklad a případnou propagaci. Pokud ano, můžete napsat kolik to bylo?

    Co se týká zhlédnutých videí, tak to na mě působilo dobře. Jsem zvědaví na další video ohledně SEO.

    V každém případě přeji hodně úspěchu a ať se daří.

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 14.5.2015

      Ahoj Tome,

      my když jsme začínali, tak to bylo trošku jiné, než dnes.. V roce 2009 jsme vzali s přítelkyní všechny naše úspory a nainvestovali jsme je do výroby e-shopu od Shoptetu.. Tehdy jsme si nechali dělat grafiku na míru a rozjeli to.. Ta investice byla někde kolem 100 000Kč.. (v tu dobu nebyly pronájmy e-shopů jako dnes, bylo to jiné.. Dneska jsou tyhle věci daleko „lehčí“ a promakanější. Když bych dneska začínal, tak bych si vzal řešení do nájmu za pár set korun měsíčně a jel bych, což tenkrát nešlo, to se muselo takhle zainvestovat celé).

      E-shop se nám skvěle rozjel i díky Shoptetu jako takovému, který byl dosud ze všech řešení, které jsme měli, nejlepší.. Hlavně tam výborně fungovalo SEO, když jsme vyplnili vše, co jsme měli, tak jsme vyjížděli hodně na předních pozicích a to bylo důležité, hodně důležité pochopitelně.. Jenže po roce jsme se rozšířili o kamennou prodejnu a v tu dobu Shoptet neumožňoval žádné propojení skladů s e-shopem a tak jsme museli hledat nové řešení.. Dneska už je to všechno jinak, viděl jsem, že už mají i modul Poklady, skladů atd, takže prakticky není potřeba žádný externí ekonomický systém. Tím se snižují celkově náklady, což je paráda, ale to v roce 2009 , resp 2010 nebylo.. Abych to dlouze nerozepisoval, tak celé tohle máme popsané u nás na webu, pokud tě to zajímá, tak si můžeš dočíst zbytek cesty na tomhle linku http://www.x-hokej.cz/promeny-naseho-eshopu-m57/

      Asi jsi ale spíš myslel skladové zásoby, jestli jsme do nich investovali nějaké prostředky. My jsme začali v tu dobu tak, že jsme dali na web vše, co nám dodavatel řekl, že má skladem, označili to jako skladem u nás na webu a začali.. Samozřejmě, že ne vždy to sedělo, protože sklady u dodavatele byly v pohybu a co platilo dnes, zítra neplatilo. Ale díky individuální komunikaci s každým zákazníkem se nám dařilo hodně objednávek vyřešit i případnou alternativou a tak jsme odstartovali.. V tomhle byl zase klíčový ten přístup ke komunikaci, zákazníkům, to hrálo velikou roli. S tím, jak přišla kamenná prodejna, tak přišly pochopitelně i první zásoby na sklad.. Jenže u skladu se neustále učíš, tam je to veliká alchymie a navíc když to je na úrovni prodejna/eshop, tak něco častěji kupují zákazníci na prodejně, něco se víc zase točí na e-shopu, takže si s tím pořád člověk musí hrát.. Od letošního roku jsme se rozhodli už pouze pro e-shop, nechceme svou pozornost tříštit… Náš segment je v tomhle směru specifický (hokejová výstroj), ale to vše pak rozebírám detailně v jednom z dílu ostré verze ER…To jen, abys měl zhruba představu o naší cestě a začátcích..

      V dnešní době jsou ty možnosti jiné.. Díky feedům od dodavatelů můžeš prakticky začít a mít na webu aktuální skladové informace a jedeš.. To v roce 2009 nebylo, proto ty začátky byly více „partizánské“…:) Ale ono i feedy jsou zrádné, často můžou přinést více škody než užitku, taky jsme si tím prošli.. O tomhle se zase budeme bavit ve speciálním díle eshoprestartPro, kde budu přesně říkat, co je důležité u feedů využívat a co naopak ne, abyste neklesali v rámci SEO atd.. Protože data, která jsou z feedu, čerpá i většina Vaší konkurence (prostě všichni, komu dodavatel poskytne feed) a tam je důležité si to nastavit a upravit tak, aby nebyl duplicitní obsah a nepadal díky tomu e-shop dolů.. ale to si všechno řekneme..

      Jsem rád, že se ti první video líbilo a uvidíš, že s dalšími to bude ještě lepší.. Tam už pak budou konkrétní kroky k práci a zamyšlení.. První díl byl hodně o pochopení celého pohledu na věc..

      Pokud bys měl Tome jakékoliv další otázky, sem s nimi 🙂

      Hezký den DV

  • Milý Danieli,
    děkuji za zpřístupnění úvodních lekcí zdarma, těším se na SEO. Na oplátku si dovoluji věnovat Vám z našeho začínajícího eshopu s obuví jedny prestiže pro Vás a Váš eshop jako dělané: http://www.boty-prestige.eu/hokej/
    O.

    • …a že jsem byl tak zaujat videem, přejal jsem omylem i Vaše příjmení 🙂

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 14.5.2015

      Ondro, tohle mě pobavilo fakt hodně..:) Když jsem to včera četl, tak jsem si říkal – sakra Višňák.. To je ale štěstí, moc jich v ČR není..:)))

      Mějte se DV

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 14.5.2015

      Ondro, já děkuji za super model Presiží.. Právě jsem to dal k nám na FB (https://www.facebook.com/xhokej) a pokud to nasbírá aspoň 50 lajků, rozjedeme výrobu 🙂 To by bylo, aby nasbíralo.. Možná to tam večer hodím nově, kdy je na FB větší traffic a obecně lidi lépe reagují, abychom to mohli rozjet :))

      Hezký den a věřím, že se Vám budou líbit i další videa ER..

      Pokud byste měl jakékoliv další otázky, kdykoliv můžete napsat..

      DV

  • Jan

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Dobrý den,
    určitě Vás budu sledovat. Konečně něco z praxe. Myslíte si, že lze být originál a jedinečný ve všech oborech na eshopu?

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 14.5.2015

      Dobrý den Honzo,

      ER je celý postavený na praxi, naší praxi a našich zkušenostech. Určitě, prostor proto být originál je vždycky. Člověk o tom musí jen správně přemýšlet a dívat se na to z tohodle pohledu. V druhém díle prvního modulu se budeme bavit o strategii na jednu stranu A4 – prostě jednoduchá strategie, kterou až si uděláte, tak Vám všechno hned docvakne. My jsme na ní postavili X-HOKEJ.cz, ukážu Vám ji, abyste Vy na ní mohli postavit odteď svou strategii. To je krok číslo jedna..

      Dám tady ještě jeden příklad – třeba móda.. E-shop s oblečením.. Jsou jich stovky, všechno na jedno brdo.. Hlavně cenová válka, ale odlišení žádné.. Pak přišel jeden, který se na to podíval z úplně jiného pohledu.. Víte, o kterém e-shopu mluvím? ..ZOOT.. Věci jde dělat jinak od své provozovny, před slogany, které budu používat, přes to, co posílám zákazníkům v balíčku a tisíce dalších věcí.. prostor je vždycky..

      Děkuju a těším se případně na Vaši reakci Honzo..

      Hezký den DV

      P.S. ještě jsem k Vašemu dotazu Honzo dohodil post na Facebook, tak se můžete mrknout. Myslím, že z toho to bude ještě jasnější.. 🙂

      • Jan

        Odpovědět Odpověď 15.5.2015

        Dobrý den koukal jsem na eShop zoot který ma par vychytavek, ale upřímně čekal jsem ze údělam wow. Vice me zaujal eShop woox.cz

        • Daniel Višňák

          Daniel Višňák

          Odpovědět Odpověď 16.5.2015

          Dobrý den Honzo,

          ono to není tak až o vychytávkách, i když ty jsou samozřejmě také fajn. V tomto případě jsem myslel spíš třeba jejich zákaznický servis, přístup, jak jsem psal ty faktury, jak je mají tvořené atd.. Celkový styl komunikace, služby jaké nabízí a tak.. To pak dělá výsledný celek, který je, že je to úplně něco jiného, než ostatní e-shopy v jejich segmentu.. Takhle jsem to myslel 🙂

          Hezký víkend DV

  • Dalibor

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Budete konkurenci ještě rozebírat?

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Dalibore určitě. Konkurenci bude věnován jeden celý díl a to 1.3. Konkurence je výborný zdroj informací. No budeme se o tom podrobně bavit tam, takže ano, konkurenci budeme rozebírat 🙂

      Hezký den DV

  • Ivan Matějek

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    S odlišením jedině souhlasím. A cenotvorba je taky na poli eshopů v ČR dost ožehavé téma, konkurenci baví se přebíjet o koruny, tuhle bitvu jsem hrál dva měsíce, stálo mě to dost peněz za brigádníka, co měl sledování cenové hladiny konkurence na starost a dovedlo by mě to leda ke krachu, snížili jsme cenu opravdu o korunu a ještě týž večer byl hlavní konkurent o dalších 5 Kč levnější, nemá to význam. Nastavil jsem cenu, kterou za moje produkty chci získávat a soustředím se na jiné věci. Rád se do programu zapojím!

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Ivan super! Víte jak to máme my? Máme nastavenou marži, kterou vzorcem na produkty hodíme v XLS, nahrajeme na eshop a je to. Ostatní pak neřešíme. Čas, který bychom věnovali sledováním cen a konkurence věnujeme raději do rozvoje servisu, podpory zákazníků atd.. Ono se to nezdá, ale když by to měl člověk sledovat, tak je to fakt minimálně na jednoho brigádníka a navíc to nemá žádné výsledky, naopak. Žene Vás to akorát do záhuby.. Já říkám, cena nemá být nízká, cena musí být pro zákazníka dostupná.

      Budu rád, když se do programu samozřejmě zapojíte, nebudete litovat!

      Hezký den DV

  • Alena

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Dobrý den, Dane. Super nápad, díky za něj! Škoda, že jsem tyhle informace neměla po ruce před rokem, když jsem můj eshop vytvářela. Nevadí, člověk se učí stále. Budete dělat i individuální lekce? Mám pár věcí, se kterými bych potřebovala poradit, předem díky a ať se daří!

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Dobrý den Aleno,

      děkuji za komentář. Určitě na změny a vylepšení není nikdy pozdě, naopak. Co se týče individuálních lekcí tak v tuto fázi je prioritou odstartovat samotný eshoprestart jako takový. Pak mám v plánu spustit hned navazující projekt „pětiminutovek“ pro eshopáře eshopmind a pak bude prostor na ostatní věci 🙂 Ale pokud byste potřebovala cokoliv individuálně zkonzultovat nebo poradit, tak se mi ozvěte klidně přímo na mail a určitě Vám poradím a nebo bychom se dohodli na dalším postupu, kdyby to bylo něco rozsáhlejšího 🙂

      Děkuji a přeji hezký den DV

  • Petr Doležal

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Ahoj,chci s e-shopem začít, má vůbec význam?Konkurence na internetu je dneska obrovská.Zajímala by mě cesta ostatních, jak dlouho to trvá, než přijdou první objednávky a obecně se eshop rozjede? Dáte mi tipy, na co se mám připravit? Děkuju, jinak super video

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Dobrý den Petře,

      začít význam určitě má, ale rozhodně ty věci musíte udělat jinak, než co je v daném segmentu nyní (nebo se o to snažit, prostor na to je vždycky). Zamyslet se nad tím, co zákazníci v tom konkrétním segmentu, ve kterém plánujete podnikat, shání a co tam naopak chybí. Nejlepší je, když Vy sám jste z toho oboru, rozumíte tomu a na tyhle otázky si tak umíte sám odpovědět.. Zaprvé budete umět zákazníkům vždy velmi dobře poradit a zadruhé víte, kde můžete využít příležitosti, když tomu oboru prostě rozumíte.. Dám příklad – když budu lyžovat a rozumět té problematice, tak se zeptat sám sebe: co mě osobně chybí, když si jdu koupit na internet běžky.. ? Co bych na eshopech uvítal a není tam..? Co se mi třeba líbilo někde jinde a dalo by se to aplikovat do eshopu s věcmi na lyže? Atd.. prostě si jen sednou, zamyslet se a mít jak říkám „open mind“…

      V našem případě to bylo třeba to, že jsme začali dělat testování hokejové výstroje v praxi, které nedělá žádný jiný hokejový e-shop. Výborně to lidem přiblížíte, umíte o tom pak relevantně poradit a ještě věci prodáte se slevou, protože jsou testované. Výhod to má pak daleko více, ale tohle jsou asi ty hlavní.. Jak to vypadá, se můžete podívat třeba tady na tomhle odkaze https://youtu.be/uGkzNz4jJNs

      Výborné jsou třeba i vlastní fotky, díky kterým se můžete rychle a poměrně jednoduše začít odlišovat. Dám tady zase jeden příklad od nás http://www.x-hokej.cz/brankarske-brusle-ccm-rbz-80-sr-p17894/. Pak tam jsou další věci jako servis, reklamace, popisky produktů atd.. Třeba reklamace je nejlepší forma reklamy a přitom to hrozně málo e-shopů takhle bere..Reklamaci stačí vyřešit rychle (hned), výborně to odkomunikovat a umět to pak „prodat“… O ostatní se pak postará zákazník, který řekne tuto zkušenost svým známým a kamarádům.. To funguje daleko lépe než PPC reklama nebo cokoliv jiného.. Komu věříte víc, kamarádovi, který Vám doporučí nákup někde, si to vyzkoušel a byl unesený z prvotřídního servisu nebo reklamě?

      Všechno tohle budeme rozebírat v ostré verzi programu ER. Popisky máte ale i jako třetí video zdarma v rámci této části, tak se na ně určitě podívejte. Ale jak jsem říkal, začít má určitě význam, jen na to musíte jít jinak, než je dneska „běžné“…

      První objednávky mohou přijít první den a nebo třeba za měsíc, to je individuální a to neumím takhle „od stolu“ vystřelit. Připravit byste si měl v první fázi určitě trpělivost, protože ty věci nejsou hned a u e-shopu to platí dvojnásob.. Nejdříve musíte zasadit semínko, pak ho zalévat, udržovat ho v teplotě, pak čekat a čekat než postupně poroste..Jakmile vyroste, tak zaléváte dál a jedete to dokola.. Je to proces, jako život 🙂

      Pokud by Vás zajímalo cokoliv dalšího, určitě zase napište. Děkuji DV

  • Honza Borovec

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Dobrý den, zajímalo by mě, jestli lze eshop odstartovat přímo s vyššími cenami nebo je k tomu potřeba předem vybudovat renomé.. Přidávám odpověď do soutěže – na mém eshopu mě tlačí bota u fotek, ty máme slabší a chceme je vylepšit. Bude se v programu probírat i tohle téma? Děkuji za odpověď Honza

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Honzo,

      určitě ano. Pokud budete tvořit kvalitní obsah, servis a služby, tak jednoznačně. Budeme se o tom bavit v dalších videích, budu to ukazovat na našem příkladě, abyste si to dokázali co nejlépe představit. Co se týče fotek, tak na ně bude zaměřený jeden modul, kde se o nich budeme podrobně bavit společně s videem. Osobně u nás na X-HOKEJ.cz dáváme fotkám veliký důraz a hlavně jsme se přesvědčili, že mají veliký význam v rámci konverzí. Pokud si uděláte vlastní fotky, doplníte je i do popisku, aby lépe dokreslovaly co popisujete, je to pecka a má to fakt výborné konverzní výsledky. Zákazník na první pohled jasně vidí, co popisujete, produkt si lépe představí atd.. Prostě to do sebe všechno zapadá. Fotkám je pak důležité také dávat vlastní vodoznaky a ikonky vlastní foto. To jsme vymysleli loni a má to zase skvělé výsledky v rámci Google obrázků, kde přes ně k Vám chodí další návštěvníci.. Ale jak říkám, vše budeme rozebírat, takže nemusíte mít strach 🙂

      Mějte se hezky a pokud by Vás zajímalo cokoliv dalšího, určitě zase napište.

  • Veronika Petrová

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Pěkné video, zajímavé informace a pohled

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Dobrý den Veroniko,

      informace věřím, že zajímavé jsou, pohled je jasný 🙂 Jiná možnost, abyste dneska na internetu uspěli není, to mi věřte. Buďto pojedete nízkou cenou a brzy skončíte, nebo pojedete na kvalitu a budete si budovat postupně brand, zákazníky a porostete.. Je na každém, jaký směr si zvolí. Za mě jak říkám na videu, směr orientovaný právě na tu kvalitu, odlišení je ten správný.

      Mějte hezký den

  • Martin

    Odpovědět Odpověď 13.5.2015

    Super video, zrovna jsem byl na rozcestí, kdy jsem u nás na eshopu přemýšlel, jako cestou se v rámci ceny vydat.. to, co říkáte ve videu dává smysl, těším se na další videa..

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Martine,

      děkuji a ať se Vám daří! Věřím, že se Vám budou další videa také líbit, už v tom druhém se podíváme na SEO jako takové. Budu tam říkat, jak si věci kolem SEO vyřešit převážně sám, protože osobně to vidím jako velikou výhodu. Ukážu to tam na našem příkladu, jak to máme my v X-HOKEJ.cz a jak je důležité budou obsah jako takový..

      Ještě jednou díky a mějte se!

  • Ondra V.

    Odpovědět Odpověď 11.5.2015

    Ambiciozní projekt do kterého jsem měl možnost nahleédnout již před jejím spuštěním. Ač máme e-shopy již celkem funkční, ER budu sledovat, protože už z prvního videa jsem se dozvěděl něco nového a zajímavého.

    • Daniel Višňák

      Daniel Višňák

      Odpovědět Odpověď 13.5.2015

      Děkujeme Ondro. Měj se

* Označuje povinné pole