Jak na e-shopu znásobit efektivitu reklamy díky

Facebook Messengeru

Středa 27. 10. 2021 od 20:00, živě přes Zoom

Věci, které fungují v praxi, pro ty, kteří chtějí výsledky

Zvyšují se vám neustále náklady na reklamu? Chtěli byste za stejný rozpočet, který do reklamy dáváte, získat více objednávek?

Existují způsoby, díky kterým toho lze stále ještě dosáhnout, i přesto, že je to dnes stále těžší a těžší. Facebook Messenger Marketing u nás dneska využívá naprosté minimum firem i e-shopů, přestože je to skvělá funkce, díky které dokážete výrazně zefektivnit zacílení reklamy, ale hlavně získat z reklamy úplně jiné výsledky.

Když mi Michal Fiala ukázal všechny funkce, které Facebook Messenger v rámci reklamy nabízí a co všechno umí, tak jsem si řekl, že je to opravdu pecka a škoda, že o tom člověk víceméně neví. Proto jsem se s ním dohodl, abychom společně připravili živé vysílání, kde všechny tyto možnosti ukáže i vám.

Pokud hledáte cesty a zároveň máte rádi moderní způsoby, díky kterým lze prodávat, přihlaste se na živé vysílání, je zcela zdarma. Michal je u nás víceméně jediný, kdo se Facebook Messengeru Marketingu věnuje na TOP úrovni a ví o tom prakticky vše.

Témata živého vysílání:

Moderátor

Daniel Višňák

ve středu tu budu jako moderátor živého vysílání, ale jinak jsem vybudoval dva úspěšné e-shopy. První, který byl největší český hokejový e-shop jsem prodal, nyní vedu e-shop x-trenink.cz, ten je aktuálně předním českým e-shopem s tréninkovými pomůckami na hokej. Jsem zároveň autor projektu ESHOP RESTART v rámci kterého předávám své zkušenosti s budováním e-shopu ostatním.

Host

Michal Fiala

Michal se od roku 2016 specializuje na tvorbu Messenger a Instagram chatbotů a jejich roli ve výkonnostním marketingu. Postavil více než 50 různých Messenger prodejních strategií, do kterých nasměroval kampaně v desítkách milionů korun. Prostřednictvím projektu ChatBuilders.cz pomáhá tyto prodejní strategie implementovat jak známým značkám, tak menším i středním e-shopům a firmám. Pro implementaci Messenger Marketingu do reklamních kampaní vytvořil a neustále aktualizuje vlastní šablony a schémata, která samotné nasazení výrazně ulehčují a urychlují. Díky nim si může zprovoznit Messenger reklamy během chvíle víceméně každý a začít tak využívat naplno jejich obrovský potenciál.